vad livet gör med mig.

2016-05-03 @ 08:35:52
Innan slut-med-honom fick jag lyckopirr rätt ofta. Bubblor i blodådrorna ni vet. 
Sedan dess har det varit en strid ström med blod som passerat i kroppen men inga bubblor what so ever. 
Tills nu. 

Insåg precis hur mycket jag är tacksam för i livet och fick världens pirr, och då är klockan inte ens nio, och det är tisdag. 

Sommaren är snart här, jag har världens bästa bästis, mamma och pappa är magi, jag ska på weekend om lite mer än en vecka, jag har köpt en alldeles egen lägenhet som blir min den här månaden, jag ska spendera fler än 10 dagar på världens bästa ö i juni, Madde kom in i mitt liv och förgyllde det, mina killkompisar är dom klokaste killarna jag känner, jag är frisk, alla mina närmsta är friska, livet är fullt av möjligheter och jag hade kunnat lista grejer i flera A4. 
Bara en sån sak. 
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback