Han skrattade när jag sa att ingen var intresserad. Han sa "are you serious right now? You are the most incredible person ive met".

2016-07-19 @ 11:37:41

Theo fick mig att inse hur mycket det är som fattas mellan dig och mig. Hur jag vill att du ska se på mig. Hur jag vill höra att jag är vacker. Hur jag vill att du ska säga att du är den lyckligaste i världen som får spendera en dag med mig.
Han sa det efter att ha känt mig i fyra dagar. Att jag var hans favoritperson just i detta nu.

Du har känt mig i mer än ett år.
Det är verkligen inte meningen att det ska bli vi. Vi hade vetat det vid det här laget.
Jag hade varit fin favoritperson då.

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback