Tisdag i vårt liv.

2016-02-23 @ 21:20:51
Ska vi fortfarande ta snacket när jag kommer hem? Frågar han en eftermiddag. 
Det trodde jag var självklart att vi skulle, men tydligen har mitt lilla "vi-ska-inte-prata-på-en-vecka-jag-behöver-tänka"-utspel satt större spår i honom än i mig. 
Jag undrar bara för jag vill det fortfarande, fortsätter han. 

Och så kommer jag på åter igen, att de här handlar inte bara om mina känslor och vad jag är redo för. Det handlar om hans också, och vad han känner när han ser mig. 

Jag skrev förlåt för att jag är knäpp och hetsig. 
Jag vet att han tycker om mig ändå. Frågan är bara om det är tillräckligt mycket. 

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback