Snälla bli inte kär i mig.

2016-08-14 @ 18:46:28

I tisdags firade vi tydligen ett år som vänner på Facebook, skickade han bild på samma morgon.
Samtidigt hände det lite goda nyheter på min jobbfront, och vi bestämde att vi skulle fira.
Jag skojade om champagne.
Han känner mig så himla väl nu, och skrev redan tio minuter efter att jag slutat, att han fixat mat och att jag väl var hungrig. Att den var klar och att han väntade på mig.
Han hade städat allt. Fixat i köket och på bänkskivan stod tallrikar, magisk mat och två champagneglas uppdukade.
När jag gick in i köket poppade han korken till en flaska rosébubbel.
Han tittade på mig och log som att han visste hur han skulle göra mig glad.
Han har aldrig varit så gullig.

AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback