Och kanske är det där sticket i magen ett tecken på att jag faktiskt bryr mig mer än hjärnan förstått.

2015-09-25 @ 13:10:33
Det känns så overkligt att för ett år sedan hade både han och jag sambo. 
Vi bodde ihop med en annan människa. 
Vaknade och somnade och lagade mat och duschade ihop med en annan. 

Hittade hans ex instagram och såg dom två ihop. 
Har svårt för att ta in de där. Samtidigt som det faktiskt sticker till lite i magen när jag ser hur lyckliga dom var. 
Och så tänker jag på hur han igår berättade att han aldrig varit riktigt kär i någon av sina flickvänner. Inte sådär på riktigt kär. Och att det är därför han gjort slut varje gång. 

Tänker på hur min egen instagram sett ut om jag inte raderat allt som rörde mitt ex. Hur kära vi sett ut och hur det stått 49,51,60 veckor uppe i hörnet över våra leenden. 

Allt förändras och det är märkligt att det gör det. 

Märkligt att det nu är du och jag som vaknar och somnar och lagar mat och duschar ihop. Och att det varit så i fler än 24 veckor. 
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback