Om en vecka är det fem månader sedan du låg i min säng för första gången.

2015-08-18 @ 13:21:02
Vi kan inte sova utan att röra varandra. Råkar en flytta sig i sömnen, eller vänder på sig för att kunna somna om, följer den andra alltid efter. 

Du är så himla himla varm mitt i natten att ditt hår är ännu lockigare än vanligt av svett i nacken. 

Vi sov med fönstret öppet inatt precis som du önskade, och när vi vaknade mitt i natten sa du - kom hit jag värmer dig. För du visste att jag frös, och jag visste att du tyckte jag var för långt bort för att kunna somna om. Och du drog in mig i din varma famn och kramade hårdare än du någonsin gjort förut

Och då brukar du ändå krama ganska hårt. 
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback