måndag i Grekland.

2013-09-10 @ 10:40:01
han ringde för han hade slut på sms-pengar i mobilen. sa att han precis bäddat rent och att han saknade mig i sin lilla säng i gamla stan. 
jag skulle ut och vi bestämde att jag skulle höra av mig lite senare. visste varken tid eller plats. 
en timme senare ringer han igen, säger att han kan vänta uppe, om det inte blir allt för sent. 

på bigbrother igår var det nästan bara mina kollegor. och det var fruktansvärt kul! alla dansade och ölen flödade. 
det blev ganska sent, men jag ringde ändå. 

han svarar efter en halv signal och 10 minuter senare möter han mig i dörren, endast iklädd ett lakan och med sömn i ögonen. 

och inte en enda gång tänkte jag på att Vi snart är slut. 
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback