onsdag.

2013-05-08 @ 19:55:52

Kom nyss ut ur duschen efter en timmas powerwalk runt hela nya och gamla stan.
Bästa känslan just nu: att lägga sig nyduschad och helt slut i en nybäddad säng (städning på onsdagar där vi bor).

Idag har vi utflyktat oss. Det var dags för örundturen, för andra gången i mitt liv. Tveksam till om det va mycket roligare andra gången? Men fick prata med gäster, och gratis mat. Och det är ju alltid helt fantastiskt.

Imorgon ska vi upp tidigt, har pick up 07.20 och sedan styr bussen mot lindos (där jag va igår, och varit minst femton gånger innan) och sedan en rundtur i Rhodos gamla stad (där jag varit kanske hundra gånger innan). Efter det ska jag och Iben till Lidl och handla bratwurst för på fredag är det kick-off, och vårt lag ska komma från Tyskland!
Både jag och Iben hatar Tyskland, men vi kom fram till att vi gillar ju öl och korv... Så det blir nog bra ändå.

Lite Filip och Fredrik på detta kanske?

Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback