Hemma och tillfreds

2013-05-07 @ 15:23:57

Sådär, då var man tillbaka på älskade rhodos igen, och livet har redan tagit fart. Mängder av nya ansikten och språk att lära om, samtidigt som jag aldrig känt mig mer hemma.

Det är vår här nu, så träden är gröna och hela ön doftar blommor. Magiskt.

Idag har jag varit iväg fram till efter lunch och studerat östkusten tillsammans med fyra andra brudar. Eftersom att jag redan hittar överallt, gick det ganska fort och vi var klara redan tolv. Lunchen intogs i Lindos vid havet och sedan styrde vi bilen tillbaka mot stan för takhäng och vap-lemon.

Om en halvtimma knackar Lærke på, så ska vi se om vi finner någonstans att äta på.
Har aldrig använt den här bloggen som dagboksmaterial tidigare, men lite mer sånt blir det nog framöver! (Även om jag förmodligen glömmer bort, och även om jag helst bara skriver några meningar var femte vecka).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback