mitt år.

2013-12-31 @ 11:58:27
Jag minns att jag sa för exakt ett år sedan, att 2013 blir mitt år. 
Det blev det. 

De här vill jag få gjort under 2014:

- hångla i havet. 
- lära mig surfa. 
- återvända till mitt hjärtas ö. 
- ta dykarcertifikat. 
- bli kär. 
- flytta någonstans, till något eget. 
- träffa ännu fler fantastiska människor. 
- lära mig fler än 5 ord på grekiska. 
- skriva. 
- låta snygga män laga mat till mig. 
- ställa fler frågor. 
- spara pengar så jag kan resa till Sydamerika. 

Blir spännande att följa upp om ett år. Tänk ett helt år ändå. Vad mycket man är med om, stora och små utmaningar, människor, kyssar och stränder. 
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: majja

bo med malin?
2014-01-03 @ 17:46:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback