Sånt man saknar.

2012-10-22 @ 12:36:25

Vaknar av världens åsk-knall och inser efter några sekunder att jag somnat med AC;n på och att det ösregnar ute. Hemskt mycket Sverige-feeding på det, därför tänkte jag lista sånt som jag faktiskt saknar med Sverige.

- Efter tio med Malou, oj vad det ska bli ett fint moment i soffan på måndag kl.11 när jag får se det igen!
- Rostmacka med kaviar och ost.
- Mammas varma kramar.
- Egenbryggt kaffe, som är exakt som jag vill ha det.
- Röda-gula-bruna löv överallt på våta gator.
- Min tjocka tjocka vinterjacka.
- Farmor.
- Sena kvällar i Annies lägenhet med soppa och rödvin.

Sådär, höstlig och mysig lista jag levererade där va! Nu ska jag återgå till att gömma mig under täcket och hoppas på att det slutar regna tills jag ska gå till jobbet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback