Näst sista.

2012-10-24 @ 18:28:09

Jaha, så har nan arbetat näst sista dagen någonsin (eller vem vet?) i den blå världen. Känns som att jag inte riktigt insett att jag ska hem till vardag och kyla. Romantiserar mitt liv hemma en hel del för att göra processen lättare, men vetitusan om det fungerar egentligen.
En viktig del för att göra det lite lättare och lite mindre kallt överallt är att planera. Så jag planerar en massa.

Om exakt en vecka sitter jag i Malins lägenhet i stockholm (!!!!!!!!!). Och senare den kvällen ska vi på fetaste halloweenfesten på Berns, och katten kommer till stan och vi ska dansa hela natten.

Ni hör ju, det blir nog bra det här!

Kommentarer

Postat av: majja

det kommer ju bli legen...wait for it.....dary!! woho!!!!
2012-10-24 @ 21:47:42



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback