lägenhetsdrömmar.

2012-10-20 @ 00:09:34

Imorgon är det bara en vecka kvar här på världens bästa ö. Tänkte skriva ett längre inlägg om världens bästa sommar när det närmar sig lite mer. Mest för min egen skull, vill aldrig glömma.

Om en vecka öppnar jag alltså dörren jag stängde för sex månader och tre dagar sedan. Min fina lilla lägenhet har väntat tålmodigt och länge, men nu är jag tillbaka och sugen på några snorkalla månader i lägenheten.
När jag flyttade slängde jag dock lite möbler, bland annat min söta soffa. Lägligt nog ska lilla farmor flytta till marklägenhet. Hon flyttar alltså från sina 14 rum till ynka 3 vilket betyder - möbler till mig!

När jag ska inreda lägenheten för amdra gången tänker jag om lite. Förmodligen (fast vem vet) blir det bara kalla månader i lägenheten, vilket betyder art jag kan inreda med precis hur mycket vinrött jag vill! WIN.
Der blir mattor i massa mönster, mjuk klumpig soffa, mina vackra teakmöbler, tända ljus, dova lampor och massa kuddar!
Eftersom att farmor flyttar hoppas jag även lite i hemlighet på en av hennes Emma-fåtöljer. En utan mina favoritdesigns (se bilden nedan på några olika typer). Hennes har dock inte lika fint tyg på sig, men det kan man ju alltid ändra på.

Nu vill jag bara hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback