Livet.

2011-05-04 @ 12:45:44
Kändes konstigt att duscha imorse, håret tog liksom bara slut direkt när man skulle krama ur vattnet.
Jag har förövrigt äntligen tagit tag i mitt tentapluggande, typ. Går sådär. Men tentan är inte så himlans svår så detta ska nog gå kalasbra!
Imorgon ska jag äntligen träffa My, våra scheman har inte gått ihop på evigheter, men nu så! Dessutom ska jag vimmelplåta på lördag, men det ser jag bara fram emot.
Älskar hur livet bara löser sig just nu.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Gabriella

Absolut!! denna helgen ska jag till Stockholm men nästa eller nästnästa tycker jag vi kör en girls night out!? =)
2011-05-04 @ 16:06:34
URL: http://hasslinger.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback