hej små hjärtan

2011-05-11 @ 10:21:25
Idag försov jag mig. Eller först så gick jag upp och duschade, sedan smsade jag med Isabell och vi bestämde oss för att skita i föreläsningen, sedan "försov" jag mig. Pappa jobbar hemifrån idag, så nu sitter vi här vid varsin dator och kukilurar. Jag har nyss varit ute i trädgården och tagit lite bilder på allt vackert som finns där nu, tror mamma blir glad. Hon har nämligen en vacker bok där hon klistrar in alla hennes trädgårdsbilder.
Älskar henne för det.
Jaha, annars då? Ska till körskolan om några timmar. Idag tänkte jag sätta mig vid en dator, och sedan sitta där tills de stänger. Typ. Måste jobba med teorin nu innan nästa tenta. Tänkte jag. Det låter ju bra i alla fall, inte sant? Haha. Ska fråga om halkan och allt sånt där med så jag får lite fart på det hela. Har ju bara tre lektioner kvar (förhoppningsvis bara två, ska kötta motorvägen nästa gång och det kan jag ju, köra motorväg alltså).

Mycket snack på mig idag, slutar skriva och lägger upp en trädgårdsbild istället:

ser ni humlan? söt.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback