pussis

2011-03-10 @ 20:26:07
Har gått o blivit (konstigt uttryck, har inte gått någonstans) en läppstiftsmänniska. Har köpt och fått en mängd läppstift på senaste tiden och nu har jag haft läppstift varje dag sedan i lördags. Jag trivs.
Såhär såg jag ut igår när jag och mammi hade shoppingdag på stan. (glömde plånboken hemma.. smart bella, smart! (faktiskt ganska smart med tanke på hur mycket jag shoppar annars) men ändååå). Hur som helst.
Idag har jag genomlidit ett halvt migränanfall och ett ganska befriande besked. Har dessutom en påse chips under sängen och imorgon ska jag vara barnvakt till underbara kusinbarn, samt hämta ut ett par skor som ligger på posten och väntar (jaaadå!!).
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback