fyförtusan vad oaktiv jag är på detta stället

2011-03-02 @ 18:17:07
Imorgon ska jag söka jobb, och jag hoppas hela världen håller sina tummar för jag vill verkligen jobba i butik.
Funderar på att sluta på skrivarkursen. För det första är den inte alls så rolig och spännande som jag vill att den ska vara, och för det andra så klarar jag inte av att skriva allt på internet, papper och penna vill jag ha, och för det tredje så blir det lite mycket för huvudet mitt. Och vad är då egentligen 7.5 högskolepoäng? Ingenting.
Idag köpte jag ett orange läppstift och lite nya penslar (till sminket alltså). Fick en jättefärgglad påse. Glatt!

Igår när jag skulle hämta min och farmors pizza, och mitt kort väntade på att ringas upp, så började pizzabagaren prata med mig om våren. Han sa att den kommer snart. Jag tror honom så himla mycket.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback