är glad igen

2011-03-16 @ 21:35:03
tur för mig att dedär vredesutbrotten i hjärnan inte varar så himla länge. även om jag har 124 stora sidor att läsa ut till imorgon så gör det mig inte så mycket. är sugen på att sitta uppe hela natten för att läsa och skriva. stryka under och dofta på den alldeles nygjorda boken. ni vet väl hur en ny bok doftar? en med blanka fina sidor och vackert omslag. fina bilder och sådär härligt inbjudande? det är en sån bok jag ska läsa inatt. inte ens titeln "Kristen spiritualitet" skrämmer mig. för det är detta jag vill just inatt, just nu.
idag har jag sökt utbildningar. hösten blir möjligheternas höst, det har jag redan bestämt. och jag ska vara lycklig och säker, vart jag än befinner mig i landet. sådeså.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback