Godkväll

2011-01-26 @ 19:01:14
Fast det känns mer som godnatt. Är så fruktansvärt trött och mina ögon började svida redan imorse.
Men jag har haft en helt fantastisk dag. Började på högskolan med fin diskussionsgrupp och en bra föreläsning redan första dagen. Sedan lunch på den saknade redaktionen, åh, det var så himla härligt att se alla igen.
Snabb vända till sjukhuset för att klippa gips och flörta med söta ortopeder (varje gång jag skriver ortoped tänker jag på torpeder och då tänker jag på terroriser. Helknäppt ju).
Jag har shoppat idag. Nåt så in i bomben. Men sedan fick jag ångest och nu ska jag lämna tillbaka hälften. Haha.
Usch. Jag somnar när som helst. Hoppas alla har haft en lika fin dag som jag.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: impleeeeeeeeeeeeeo

När jag läser shoppat tänker jag på snoppar. Konstigt va? Och så använder du bomben och ångest i sammanhanget. Du gör mig så förvirrad - och det är jag inte ofta. För mig blev det alltså "jag har snoppar idag". Fruktansvärt märkligt. Milt sagt.
2011-01-27 @ 17:49:59
URL: http://impleo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback