Tänk va,

2011-02-22 @ 15:24:44
Så mycket ångest man kan ha för något som egentligen inte är så ångestframkallande när allt kommer omkring.
Men bara för att jag skriver så, här och nu, behöver ju inte det betyda att jag inte sitter där, torsdag kväll och gråter av stress. Jag har all tid just nu, men utnyttjar jag den rätt eller tar jag den bara för givet?
Jag har aldrig tidigare levt bättre än nu. Men det är bara för att jag är medveten om hur himla bra jag har det, och allting faller bara på plats. Ödet vill att jag ska skratta tills jag gråter och planera resor med bästa vännerna. Ödet vill att jag ska älska mina kurser och belönas med ett extrajobb. Ödet vill att jag ska ha världens finaste familj och att alla ska vara friska.
Just för att jag vet hur bra jag har det, blir jag så himla rädd att allting ska rasera.
För det kommer det göra, tids nog.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback