Jag har varit friskare

2011-02-09 @ 21:12:00
Men glad är jag.
Skön känsla 1: Vaknade pigg! (första gånger på månader det händer så tidigt på morgonen)
Skön känsla 2: Kaffet höll sig varmt en timme in på föreläsningen! (<3)
Skön känsla 3: Solen sken när jag kom ut från högskolan!
Skön känsla 4: Fenix. Allt som behövs.
Skön känsla 5: Konsten att shoppa billigt.
Skön känsla 6: Känslan när man går ut genom affären med en kasse i handen.
Skön känsla 7: Mamma hade lagat världens godaste mat.
Skön känsla 8: Mitt rum är städat.
Skön känsla 9: Skype.
Skön känsla 10: Kramp i skrattmusklerna.
Skön känsla 11: Fyra ½ dygn till måndag.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Alla hjärtans dag kompis

Gillar på allt!
2011-02-09 @ 21:25:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback