had yar horses ya prank

2011-02-20 @ 22:44:26
Har haft en så fruktansvärt underbar helg så jag finner faktiskt inte ord.
För det första hade vi världens finaste rum med fönster som täckte två väggar.
För det andra knackade några skottar på vår dörr i fredags kväll, och sedan dess gjorde vi inte mycket annat än pratade engelska, lärde oss skottska ord och pratade om skottarna. Herre alltså.
Jag vet att jag talar för oss alla tre när jag säger att en mer fantastiskt perfekt helg har vi aldrig någonsin upplevt. Vi har skrattat (ni vet sådär mycket så att man måste stampa i golvet?), druckit (vilket för med sig en hel del trevliga lekar att lära ut och lära sig), ätit (en väldig massa) och älskat (varandra) oss igenom två dygn.
Därför känns det ganska deprimerande att inse, att vi nog inte kommer uppleva något liknande på år och dar.
Men vem vet, kanske att vi ses på grankan på påsklovet, om allt går som vi vill.
Nu måste jag sova, för det har jag inte gjort på länge.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback