snart fredag

2010-09-30 @ 19:22:12
Även om jag har fredag hela veckan är det trevligt med en riktigt fredag, och en fruktansvärt efterlängtad utgång!
Mitt jobb är kalaskul, och jag trivs verkligen. Hoppas dock att jag får gå tidigare imorgon annars blir det svårt att hinna. Idag slutade jag nämligen vid sex, och imorgon kommer mina gäster lite i åtta. Vi förfestar hos mig med drinkar och annat gott är tanken, för att senare dra vidare till Le Bånk. Hoppas L fixar in oss på listan, och att andra håller vad dom lovar.
Det är dock jäkligt svårt med vad jag ska ha på mig imorgon tur jag har Oscar. TACK OSCAR för att du orkar med mina bekymmer. Ehehe.
Nu ska jag minsann fixa mina fötter och mina händer, ungefär så japp. Hejdå.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback