Min dag i ord, om ni vill veta.

2010-09-29 @ 19:15:24
Har dragit runt i långklänning och stickad tröja hela dagen, riktigt slappt och ack så skönt. Dagen började med att jag kom upp till My, sedan bagav vi oss tillsammans med fotografLasse till Kastanjelund för att plåta ett matjobb i höstsolen. Tillbaka till redaktionen och vi skickade iväg laptopfodral till plåtning till en minishopping som kommer i nästa K2. Det är enormt stressigt på redaktionen nu eftersom att vi har ungefär fem dagar på oss att sätta ihop 50 sidor, vilket är ganska mastigt?! Men kul är det! Har hämtat min jobbtelefon idag, och egen mailadress och dator är påväg. Jag slank bort till Katten efter jobbet och sa hej och hejdå och sedan gick hela min familj på stan. Kalasbra. Jag har så ont i mina fötter nu, undrar lite hur det kommer kännas på freda kväll i klackar då.. Hm.
Dags för kvällmacka med varmchoklad och lite halv åtta hos mig nu. Sedan ska jag läsa i senaste LOVE som jag fick idag.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback