Hur fin är inte hon till vänster?

2010-11-29 @ 18:42:54


Jag är usel på att skriva här, jag veeeeet. Men jag är så trött när jag kommer hem från jobbet att jag helst bara ligger här och gör mest ingenting. Idag var en produktiv dag i alla fall, jag gjorde en del telefonintervjuer med kända och mindre kända människor. Känns lagom fint att ha pratat med Johan T Carlsson (han är ÄR Familjen) i telefon, eller hur? Den senaste tiden har jag dessutom lyckats vara omslagsflicka, pussas och drömma konstigt. Jag väntar på att bästas ord ska ramla ner i min brevlåda, då ska jag sätta mig skönt med en kopp varm choklad och sedan ska jag njuta. Fin pojk. Nu ska jag titta på ensam mamma söker på play och äta chips. Minsann.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: Bea

du får ta en bild på omslaget och visa upp tycker jag! :D
2010-11-30 @ 20:43:03
URL: http://blogg.veckorevyn.com/tyss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback