hursomhelst.

2010-05-05 @ 11:45:00
Två dagar utan Robin. Och hur hemskt det än låter så tänker jag inte så mycket på det. Min hjärna vet att jag skulle förbli olycklig då. Men jag är lycklig nu. Och jag tänker på honom ändå. Men bara på det fina.

Mina naglar är gröna, fast allför avskavda och om en timma ungefär har jag Malin som sällskap. I eftermiddag ska jag och farmor till Gittes tygkälla och försöka hitta ett mönster som matchar de jag har i huvudet och på ett tiotal skisser i farmors syrum. Det kommer nog inte gå galant. Men det kommer gå bra.

Som allt annat nu för tiden.

På lördag konfirmeras lillebror och jag ska ha min finaste sommarklänning. Det har jag bestämt. Och mamma.
Det här inlägget spretar åt alla håll och åt alla känslor. Men jag tror att det blev hyfsat bra ändå.
Nu ska jag skriva om en solig dag för en vecka sedan, och sedan ska jag lacka om mina naglar till något lite mindre avskavt (eller hur jag nu stavar till de?)
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback