.

2010-03-16 @ 23:22:30
Min förra blogg kändes mer privat. Inte för att det var färre som läste, utan mest bara för att den gjorde det.
Orden var lättare att forma och tangenterna kallade på mig oftare.
Kanske är det bara något jag fått för mig. Kanske är det så att jag helt enkelt inte har något bättre att skriva för tillfället än vad jag vill ha på mig i sommar. Kanske är det annat som tar min tankekraft. Och kanske, kanske formar jag orden för länge i huvudet, innan jag får ner dom här eller på närmaste papper. Jag vet inte. Och förmodligen kommer orden snart över mig igen. Egentligen känner jag bara för att skriva milslånga texter om ingenting. Bara rabbla ord som blir meningar, men som egentligen saknar innebörd. Då kanske jag kan hitta de där orden och meningarna som faktiskt betyder något, i det där ingenting-kaoset. Kanske. Jag borde nog prova.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback