allt

2010-03-28 @ 23:30:42
Jag vill skriva. Jag vill så oehört gärna skriva något som gömmer sig långt där inne. Men jag hittar det inte just nu så det får allt vänta en stund.
Istället kan jag berätta om helgen. Förfest med folk från hela världen och mina fina flickor. Bussresa som amerikaner och frenetiskt dansande på class. Natt. Långpromenad i ösregn och en heldag i soffan. Natt. Hemkomst och frallfrukost. Somnade i mam&paps säng o vaknade lagom till avfärd. 40årsfirande och tårta. Hemkomst och hustittande med choklad och illamående. Och nu sitter jag här. Med orden i magen och ett glas mjölk. Jag känner mig tom men ändå tillfredställd. Detta blir en sömnlös natt.
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback