sjukt

2010-06-22 @ 14:04:54

Jag hittade nyss den här snubbens blogg. Han skriver om mode och om hans musikkarriär som börjar ta fart. Jag läste om att han hade slutat skolan och inte fattade att han inte skulle göra fler läxor blabla. Så tänkte jag att men hey, han är ju lika gammal som jag! Och jag som trodde att han var minst 90a..
Sedan bläddrar jag ner ännu mer och upptäcker att han nyss slutat ettan!?'
Okej jag har egentligen ingenting alls att förmedla i detta inlägget mer än: 93a???
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: aaaandreas

va heter hans blogg? :)
2010-07-25 @ 19:06:27


Postat av: Anonym

Andy, den heter så mycket som:http://kanal5.se/web/guest/andreaswijk
2010-07-27 @ 00:42:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback