trött

2010-08-17 @ 01:21:25
Har haft en kanonhelg. Det var fint i lördags, höll alla tårar inne tills det brast helt ikväll när jag kramade henne för sista gången på månader. Usch.
Igår åkte jag och Jeppe till Thompa för att tillbringa nästan ett dygn, det var finfint och glatt och svettigt och så. Jag vet inte vad jag gör uppe egentligen, sov nog inte mer än tre timmar inatt men vad gör det egentligen? Borde inte pina världen med usla blogginlägg (Borde väl sluta skriva helt, men jag kan inte för det är inte jag som hittar orden, det är dom som hittar mig)
Imorgon ska jag bara röra mig några hus bort, och sedan rör jag mig inte mer.  
AllmäntTrackbacks ()

Kommentarer

Postat av: oscar

när börjar du plugget?
2010-08-17 @ 22:38:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback